Starszy specjalista ds. reklamy

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Wałcz
praca stacjonarna
dziś wygasa2 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Starszy specjalista ds. reklamy
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/25/0394
OBOWIĄZKI:
-obsługa urządzeń będących na wyposażeniu zakładu na dziale produkcji (ul. Bydgoska 14, Wałcz ) -wykonywanie usług będących w zakresie działu produkcji -dostawa i odbiór materiałów do i od klientów oraz podwykonawców -nadzorowanie bieżącej produkcji , planowanie harmonogramów i koordynowanie pracy zespołu -kierowanie podległym personelem , motywowanie i rozwiązywanie konfliktów. Ustalanie harmonogramów urlopów w oparciu o zadania powierzone działowi produkcji -monitorowanie pracy urządzeń będących na wyposażeniu działu produkcji -kontrola materiałów eksploatacyjnych urządzeń działu produkcji. W przypadku ich braku lub niskiego stanu zużycia wykonywanie ich zamówień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

zdolności techniczne, obsługa maszyn produkcyjnych, zdolności manualne, zmysł plastyczny, umiejętność pracy w zespole prawo jazdy kat. b umiejętność nauki nowych urządzeń, umiejętność pracy pod presją terminów realizowanych zadań, dyspozycyjność

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 850 PLN


Opis wynagrodzenia:

pierwsza umowa na okres próbny kolejna umowa na 12 miesięcy

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie


Dane kontaktowe:

Robert Szumski
rszumski@walcz.pup.gov.pl
672585066 w. 149


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

cv

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Strategii Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...