- Ogłoszenie nr: 159418
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 kwietnia 2014 r.
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw gospodarki nieruchomościami i rewindykacji mienia
- w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Nieruchomości w Przemyślu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15,
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Przemyśl
- Delegatura Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Przemyślu
ul. Mickiewicza 10
37-700 Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw dotyczących nabycia przez jednostki samorządu terytorialnego prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa,
- prowadzenie spraw dotyczących potwierdzania prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP,
- prowadzenie spraw związanych z rewindykacją praw majątkowych osób fizycznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• kontakt z klientem zewnętrznym.
- praca wykonywana w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, Delegatura w Przemyślu przy
ul. Mickiewicza 10,
- stanowisko pracy mieści się na I piętrze budynku biurowego,
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, niedostosowane pomieszczenia higieniczno-sanitarne),
- brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
- w przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne lub prawnicze lub wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami albo inne wyższe z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym lub w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami - powyżej roku,
- znajomość Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- znajomość ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych oraz Dekretu Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego o przeprowadzeniu reformy rolnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
- uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów