System Support Specialist

ASTEK Polska

Warszawa, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo, Ostrołęka, Piaseczno, Otwock, Ciechanów, Żyrardów, Mińsk Mazowiecki, Wołomin, Sochaczew, Ząbki, Mława, Grodzisk Mazowiecki, Marki, Nowy Dwór Mazowiecki, Wyszków, Piastów, Płońsk, Kobyłka, Józefów

30 dni temu

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
System Support Specialist
Miejsce pracy: Praca zdalna
 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Ścisłą współpracę z Product Ownerem oraz zespołem Developerów.
  • Organizację procesu integracji systemów, w celu zapewnienia skalowalności i powtarzalności tego procesu.
  • Analizę problemów z integracją i dostępem z REST API.

Wymagania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku System Support Specialist
  • Umiejętność ścisłej współpracy z Product Ownerami i Zespołami Developerów
  • Znajomość systemu Linux
  • Znajomość relacyjnych baz danych Oracle
  • Dobra znajomość SQL/MS SQL
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (min. B2)

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • wybór preferowanej formy zatrudnienia
  • pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek polskich i globalnych
  • szkolenia i treningi
  • długoterminowe i interesujące projekty
  • benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
  • stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska
  • współpracę ze specjalistami w swojej dziedzinie
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń

Poznaj

ASTEK Polska

ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.

ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.

Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.

Zakres usług:

  • Outsourcing specjalistów IT
  • Team Leasing
  • Managed Service
  • Fixed Price

Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.

Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego