Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Szef Agencji Celnej

Schenker Sp. z o.o.
Gdynia
praca stacjonarna
rekrutacja online
1063 dni temu
Szef Agencji Celnej
Miejsce pracy: Gdynia
Zakres zadań:
  • Zarządzanie scentralizowaną Agencją Celną współpracującą z takimi obszarami w całej Polsce jak: biznes lądowy, biznes oceaniczny, biznes morski (w tym również angażowanie się w tematy Agencji Celnej w państwach Klastra NEE: Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina i Białoruś).
  • Wprowadzanie rozwiązań zapewniających skuteczność funkcjonowania Agencji Celnej.
  • Zapewnianie rozwoju Agencji Celnej poprzez współpracę z biznesami oraz rozwój bezpośrednich Klientów.
  • Inicjowanie i koordynacja działań związanych z wdrażaniem nowych technologii.
  • Zapewnianie optymalnego poziomu kosztów poprzez realizację oczekiwanego poziomu efektywności pracy.
  • Identyfikowanie możliwości poprawy efektywności kosztowej operacji celnych i produktywności.
  • Reprezentowanie Agencji Celnej w komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie wszelkich spraw dotyczących procesu celnego.
  • Bieżące zarządzanie wynikami.
  • Koordynacja działań związanych z dostosowaniem procedur i procesów do zmian w prawie celnym i podatkowym.
  • Zapewniania odpowiedniego poziomu kompetencji i umiejętności podległych pracowników, praca nad ich rozwojem.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Minimum 10 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku menedżerskim w dużej organizacji związanym z zarządzaniem obszarem celnym – warunek konieczny.
  • Doświadczenia przy wdrażaniu zmian zarówno pod kątem biznesowym, jak i pracy z ludźmi.
  • Umiejętności prowadzenia spotkań biznesowych z innymi szefami obszarów.
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych.
  • Doświadczenia w pracy w różnorodnym środowisku, w tym również międzynarodowym.
  • Bieżącej wiedzy na temat przepisów celnych.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego ułatwiającej swobodną komunikację.
Benefity:
  • Opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • PPK
  • Samochód, telefon komputer

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!