Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim

SITEL Polska
warmińsko-mazurskie
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1202 dni temu

Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Leader / Supervisor z językiem niemieckim
Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie

 

 

Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:

  • kierowanie zespołem w celu osiągnięcia celów biznesowych, zapewnienie, że kluczowe wskaźniki finansowe, operacyjne i jakościowe będą konsekwentnie osiągane
  • bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji, szkoleniu wprowadzającym i stałym rozwoju umiejętności wszystkich agentów w zespole, co zapewni przyciąganie i zatrzymywanie najlepszych talentów
  • stosowanie procesu ciągłego przeglądu i proaktywnego zarządzania absencjami i rotacjami agentów w zespole, dbanie o powrót do pracy i przeprowadzanie rozmów oceniających
  • stały przegląd i monitorowanie wyników pracy wszystkich agentów w odniesieniu do uzgodnionych KPI, zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń oraz podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, z wykorzystaniem narzędzi zarządzania wydajnością, w celu eliminacji wszelkich niedociągnięć
  • przeprowadzanie formalnych kwartalnych ocen wyników oraz comiesięcznych spotkań indywidualnych z każdym Agentem, zapewniając ciągłą weryfikację celów i powiązanie ich z biznesowymi KPI
  • dbanie o to, aby agenci byli doceniani i nagradzani za wybitne osiągnięcia i wyniki, zgodnie z misją i wartościami firmy

Oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku lidera/supervisora w branży Call Center
  • Płynne posługiwanie się językiem niemieckim w mowie i piśmie
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem
  • Umiejętność pracy z ludźmi z różnych środowisk

Oferujemy:

Wierzymy, że pozytywne doświadczenia są najważniejsze, a szczęśliwi pracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego zapewniamy narzędzia i swobodę, aby  nasi pracownicy mogli się uczyć, rozwijać, bawić i być sobą.

 

GROW AS YOU GO.

Inwestujemy w Ciebie, oferując programy wewnętrzne, szkolenia i inicjatywy mające na celu rozwijanie Twoich umiejętności i pomaganie Ci w osiąganiu celów. awansujemy od wewnątrz. Zapewniamy Ci narzędzia, umiejętności i zasoby umożliwiające rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty. Ty wybierasz, dokąd chcesz iść, my pomagamy Ci tam dotrzeć.

 

BE BOLD, BE YOU.

#SitelLife reprezentuje nasze zaangażowanie na rzecz naszych pracowników - na rzecz CIEBIE. Chodzi o to, abyś był dokładnie taki, jaki jesteś. Dajemy każdemu możliwość życia w zgodzie z prawdą, bycia sobą i mówienia własnym głosem - i dajemy im do tego platformę.

 

WORK TOGETHER TO MAKE AN IMPACT.

Staramy się uczynić świat lepszym miejscem i zachęcić innych, aby robili to samo. Kierujemy się misją i wykorzystujemy siłę naszych ludzi, aby wywierać pozytywny wpływ na społeczności, w których żyjemy i pracujemy.

 

GAIN STABILITY, EXPAND POSSIBILITIES.

Świętujemy sukcesy i nagradzamy naszych pracowników za ciężką pracę, którą wykonują każdego dnia. Oferujemy świadczenia, dzięki którym będziesz zdrowy i szczęśliwy, takie jak płatny czas wolny i premie za polecanie pracowników. Dodatkowo oferujemy ciekawe dodatki, takie jak zniżki dla pracowników.

 

MAXIMIZE YOUR EXPERIENCE.

Cenimy otwartą, szczerą i konstruktywną rozmowę. Zachęcamy do wypowiadania się - i słuchamy, gdy to robisz. Poprzez MAX, naszą globalną społeczność, wykorzystujemy innowacyjne pomysły, doświadczenia i opinie naszych pracowników, aby kształtować i napędzać przyszłość Sitel Group.

 

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie za pośrednictwem przycisku APLIKUJ.

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...