Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader Zespołu Call Center

Homeglobal
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3054 dni temu

Homeglobal.com to idealne miejsce pracy dla osób, które chcą spróbować swoich sił w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponującą karierę z wysokimi zarobkami.

Team Leader Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Lublin

Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?

Motywuje Cię praca nad rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?

Aplikuj!

 

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta;

  • Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu;

  • Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników;

  • Realizacja KPI;

  • Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych;

  • Kontrola i raportowanie pracy działu;

  • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu.

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center;

  • Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych;

  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży;

  • Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych;

  • Wysoki poziom umiejętności analitycznych;

  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy;

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;

  • System benefitów;

  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...