Firma Kratki.pl jest znanym i cenionym producentem wkładów kominkowych powietrznych, z płaszczem wodnym, pieców wolnostojących, biokominków, kratek kominkowych, obudów oraz elementów potrzebnych do montażu kominków. Firma Kratki.pl istnieje na rynku polskim od 1998 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i szerokiej gamie produktów szybko znalazła się w czołówce firm kominkowych w Europie.
Obecnie produkty Firmy Kratki.pl można znaleźć w Polsce, oraz takich krajach jak: Szwecja, Norwegia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Rosja, Ukraina, Czechy, Słowacja, Niemcy, Słowenia, Cypr, Grecja, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Belgia, Francja, Rumunia, Bułgaria, Austria, Szwajcaria i Włochy.
Misją firmy Kratki.pl jest spełnienie oczekiwań Klientów, poprzez:
- Jakość produktów,
- Estetykę wykonania,
- Budowanie trwałych relacji z Klientami.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Kluczowe obowiązki:
- Planowanie, przygotowywanie i organizowanie działań trade marketingowych na poszczególnych rynkach, w kanałach dystrybucji oraz u poszczególnych Klientów
- Wdrażanie oraz monitorowanie projektów oraz aktywne uczestnictwo w realizacji planów promocyjnych
- Rekomendowanie i koordynację innych działań wspierających rozwój produktów i pozycji rynkowej firmy
- Tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie promocjami handlowymi, materiałami POS i różnymi niezbędnymi materiałami promocyjnymi)
- Przygotowanie raportów, analiza wyników i efektów prowadzonych aktywności trade marketingowych
- Dbałość o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy Działem Marketingu i Działem Sprzedaży oraz innymi działami spółki biorącymi udział w przygotowaniu bądź realizacji akcji promocyjnych
- Przygotowywanie i archiwizowanie informacji na temat akcji promocyjnych
Poszukiwany profil kandydata:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: Marketing, Ekonomia) oraz 2-letnie doświadczenia na samodzielnym stanowisku w Dziale Trade Marketingu lub marketingu
- Doświadczenie we wsparciu sprzedaży w kanale e-commerce.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość środowiska MAC OS
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Zdolności organizacyjne, systematyczność i terminowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Rzetelność, dokładność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
- Umiejętność organizowania interaktywnych spotkań (burze mózgów, warsztaty)
Oferujemy:
- Stabilizację zawodową
- Motywujący system wynagradzania
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnie zarządzanej firmie w oparciu o bogate doświadczenia i standardy
- Pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze