Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 16899
Warunki pracy
Praca pod presją czasu, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Siedziba Inspektoratu: budynek dwupiętrowy. Brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
Zakres zadań
- Ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie e-DOK
- Przyjmowanie korespondencji dostarczonej przez klientów, firmy kurierskie, urzędy pocztowe, itp.
- Przekazywanie zadekretowanej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych.
- Przyjmowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej z komórek organizacyjnych
- Obsługa sekretariatu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość oprogramowania do zarządzania dokumentami i zadaniami – system e-Dok
- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
- znajomość zasad obiegu dokumentów
- znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- kultura osobista
- pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja