Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

Selgros Cash&Carry

Lublin

1 dzień temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Zastępca Kierownika Działu Spożywczego
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: Z-ca KIEROWNIKA DZIAŁU Lublin


Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w pracy w handlu lub/i obsłudze klienta,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Pracownicza książeczka zdrowia (Sanepid),
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,

  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,

  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,

  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,

  • Zniżki pracownicze.

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Z-ca KIEROWNIKA DZIAŁU Lublin


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:

 

kadry.lublin@selgros.pl

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Poznaj stanowisko: Kierownik Sektora Marketu 
Kierownik Sektora Marketu to osoba odpowiedzialna za organizację i dobre funkcjonowanie sektora w sklepie wielobranżowym. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: rekrutacja, szkolenia, management zespołu podległych pracowników, tworzenie polityki handlowej sektora i realizacja jej założeń, dostosowanie oferty handlowej do potrzeb rynku, odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne swojego sektora ( przychody, koszty, ...
Praca Kierownik Sektora Marketu