Agencja Feeria powstała w 1999 roku, wykorzystując doświadczenie jej założycieli zarówno w branży reklamowej, jak i w public relations. Początkowo obszar naszych działań dotyczył event marketingu a wraz ze zdobyciem doświadczenia i dynamicznym rozwojem, poszerzyliśmy zakres usług o działania typowo PR-owe oraz promocyjne. Dzisiaj stanowimy zgrany, doświadczony zespół. Jesteśmy silni naszym pietnastoletnim doświadczeniem, silni satysfakcją i zadowoleniem naszych Klientów, silni kreatywnym, często niekonwencjonalnym podejściem do koncepcji marketingowo - promocyjnych.
Oferujemy profesjonalne usługi na wszelkich poziomach działań marketingowych. Niejednokrotnie, przełamując utarte schematy i stereotypy, realizujemy nowatorskie, efektowne projekty wydarzeń PR oraz promocji handlowych, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, materiałów multimedialnych i poligraficznych. Co więcej nasza agencja jest jedną z niewielu firm na rynku polskim, oferujących usługi specjalistyczne z udziałem
śmigłowców transportowych oraz urządzeń do wstawiania pojazdów lub przedmiotów w miejsca, na pozór trudne do zaaranżowania logistycznie.
www.feeria.pl www.facebook.com/agencjafeeria
Aktualne oferty pracy
Firma Feeria sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.
Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności (https://www.wppmedia.com/pages/privacy-policy), aby uzyskać więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Twoje dane. Chociaż doceniamy wszystkie otrzymane aplikacje, skontaktujemy się tylko z kandydatami wybranymi do rozmowy kwalifikacyjnej.
Zadania: Planowanie, zakup i bieżące monitorowanie kampanii programmatic. Współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizowanie wyników działań reklamowych. Optymalizacja kampanii w oparciu o dane i wyniki. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla klientów. Wsparcie w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...