Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Administrator Nieruchomości Wrocław
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Nieruchomości

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Nieruchomości

Hemmersbach
Wrocław
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
11 dni temu
BE PART OF US


Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.


Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Nieruchomości
Wrocław
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami / gospodarka przestrzenna (opcjonalnie administracja/prawo/ekonomia)
  • Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
  • Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami
  • Umiejętność analizy dokumentów planistycznych
  • Umiejętność badania stanu prawnego nieruchomości
  • Znajomość Adobe Photoshop, AutoCAD itp.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
  • Prawo jazdy kat. B
  • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Odporność na stres

Zadania:
  • Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami firmy
  • Zarządzanie dokumentacją i redagowanie dokumentacji w zakresie w/w spraw, tj. 
    (akty, księgi wieczyste, wypisy/wyrysy, podziały, pisma/odpowiedzi na pisma, umowy/aneksy)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz przestrzeganie terminów z nią związanych
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z przedstawicielami organów publicznych 
    (sąd, notariusz, urząd miasta, etc.)  
  • Opieka nad najemcami (wewnętrzni/zewnętrzni) w zakresie prowadzenia rejestrów opłat
     za najem oraz zużycia za media
  • Przygotowywanie danych do faktur dla najemców na podstawie rejestrów dot. zużycia
  • Tworzenie prostych rzutów/map na potrzeby wewnętrzne
  • Ścisła współpraca z działem prawnym oraz działem księgowości
  • Ścisła współpraca z Front Desk’iem oraz jego support
  • Wsparcie TL obiektu podczas prac wykonywanych na obiekcie

  • Dofinansowanie do posiłków przygotowanych przez naszych kucharzy w biurowej restauracji
  • Darmowy strzeżony parking na terenie firmy
  • Darmowy transport do biura z centrum Wrocławia
  • Owocowe czwartki
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Bogatą ofertę szkoleń na wewnętrznej platfornie e-learningowej z nagrodami!
  • Zajęcia z języka angielskiego z naszymi lektorami
  • Zniżkę 50% na usługi terapeutyczne naszej fundacji
  • Możliwość uczestniczenia w akcjach wolontariackich
  • Prywatna opieka medyczna już od 1zł
  • Dofinansowana Karta Multisport
  • Ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego najbliższych na preferencyjnych warunkach

Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami / gospodarka przestrzenna (opcjonalnie administracja/prawo/ekonomia)
  • Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
  • Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami
  • Umiejętność analizy dokumentów planistycznych
  • Umiejętność badania stanu prawnego nieruchomości
  • Znajomość Adobe Photoshop, AutoCAD itp.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
  • Prawo jazdy kat. B
  • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Odporność na stres

Zadania:
  • Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami firmy
  • Zarządzanie dokumentacją i redagowanie dokumentacji w zakresie w/w spraw, tj. 
    (akty, księgi wieczyste, wypisy/wyrysy, podziały, pisma/odpowiedzi na pisma, umowy/aneksy)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz przestrzeganie terminów z nią związanych
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z przedstawicielami organów publicznych 
    (sąd, notariusz, urząd miasta, etc.)  
  • Opieka nad najemcami (wewnętrzni/zewnętrzni) w zakresie prowadzenia rejestrów opłat
     za najem oraz zużycia za media
  • Przygotowywanie danych do faktur dla najemców na podstawie rejestrów dot. zużycia
  • Tworzenie prostych rzutów/map na potrzeby wewnętrzne
  • Ścisła współpraca z działem prawnym oraz działem księgowości
  • Ścisła współpraca z Front Desk’iem oraz jego support
  • Wsparcie TL obiektu podczas prac wykonywanych na obiekcie

BENEFITY

  • Dodatek żywnościowy
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Nowoczesne biuro
  • Program Buddy
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Zniżki pracownicze
YOUR BENEFITS
  • Dodatek żywnościowy
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Nowoczesne biuro
  • Program Buddy
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Zniżki pracownicze
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Hemmersbach

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

Step aplikacja Pre-selection of candidates
Step rozmowa telefoniczna Phone interview
Step spotkanie rekrutacyjne Face to face / Skype interview
Step propozycja współpracy Decision and offer

Testimonials


icon man

Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

icon man

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more

Podobne oferty

  • Administrator Nieruchomości (K/M)

    SPIE Building Solutions Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego; bieżące administrowanie, nadzór nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; wsparcie właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży...
  • Specjalista ds. Obsługi Technicznej - Technik Obiektu

    APP Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Zapewnienie ciągłej, bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji nowoczesnego kompleksu biurowego klasy A; Nadzór oraz kontrola nad maszynami i urządzeniami infrastruktury technicznej obiektu (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, wod-kan, chłodnicze, ciepłownicze,...
  • Kierownik sekcji nieruchomości

    PKO Bank Polski   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...
  • Konserwator Obiektu

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych przede wszystkim gipsowanie , szlifowanie i malowanie ścian; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Współpraca z firmami specjalistycznymi...
  • Technik obiektu

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Magnice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
  • Pracownik Działu Technicznego

    Dino Polska S.A.   Milicz    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wykonywanie prac montażowych, konserwacyjnych oraz remontowych; Nadzór nad stanem technicznym budynków i przynależnych terenów; Diagnozowanie awarii i usterek; Weryfikację i rozwiązywanie problemów technicznych; Utrzymanie...
  • Facility Coordinator

    AAA AUTO   dolnośląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Piaseczno
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
  • Administrator Nieruchomości

    Stare kino Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    utrzymywanie relacji z najemcami obiektów; poszukiwanie najemców na wolne lokale w obiektach; przygotowywanie umów, aneksów, oraz dokumentacji związanej z obiektami, najemcami; monitorowanie i nadzór nad stanem technicznym nieruchomości; współpraca z innymi działami firmy; nadzór -...
  • Administrator Rejonu

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...
  • Administrator nieruchomości

    PKO Bank Polski   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...