Administrator ds. Obsługi Klienta (Dział Szkoleń i eLearning)
Hemmersbach
Katowice
rekrutacja online
41 dni temu

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids' Family.


Administrator ds. Obsługi Klienta (Dział Szkoleń i eLearning)
Katowice
Obowiązki:
  • Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej
  • Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy
  • Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i zainteresowanymi instytucjami
  • Monitorowanie procesu rejestracji w tym opracowywanie raportów
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla naszego zespołu

Wymagania:
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy własnej, proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonała znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w dziedzinie E-Learningu lub Learning & Development
  • Znajomość platform edukacyjnych, takich jak Docebo, Saba, Cornerstone lub podobnego systemu zarządzania nauczaniem (LMS)

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


Obowiązki:
  • Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej
  • Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy
  • Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i zainteresowanymi instytucjami
  • Monitorowanie procesu rejestracji w tym opracowywanie raportów
  • Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla naszego zespołu

Wymagania:
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy własnej, proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonała znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w dziedzinie E-Learningu lub Learning & Development
  • Znajomość platform edukacyjnych, takich jak Docebo, Saba, Cornerstone lub podobnego systemu zarządzania nauczaniem (LMS)

YOUR BENEFITS

  • Health care package (Luxmed) for 1 PLN
  • Life insurance
  • Co-funded Multisport card
  • Co-funded & office delivered lunches
  • Onboarding program
  • Job with a purpose
  • Development opportunities
  • Expand parking / Company bus from Wroclaw
Oferujemy
  • Health care package (Luxmed) for 1 PLN
  • Life insurance
  • Co-funded Multisport card
  • Co-funded & office delivered lunches
  • Onboarding program
  • Job with a purpose
  • Development opportunities
  • Expand parking / Company bus from Wroclaw

Poznaj

Hemmersbach

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

Step Pre-selection of candidates
Step Phone interview
Step Face to face / Skype interview
Step Decision and offer

Testimonials


Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more