Artek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., to prężnie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na runku, zajmująca się dystrybucją mięsa i wędlin oraz rozbiorem mięsa drobiowego, posiadająca sieć sklepów własnych „Żubr” i „Artek” poszukuje kandydatów na stanowisko:
- administracja i utrzymanie systemu PC Biznes, PC Market,
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług informatycznych (m.in. zgłaszanie błędów, zlecanie nowych rozwiązań),
- przygotowywanie raportów cyklicznych,
- przygotowywanie analiz w BI Analizator,
- praca nad wdrożeniem nowych rozwiązań informatycznych,
- obsługa Arkuszy Google.
- wykształcenie wyższe w obszarze IT lub Nauk Ekonomicznych,
- wiedza na temat baz danych (przynajmniej na poziomie podstawowym)
- bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie biegłą znajomość Excel,
- znajomość narzędzi do zarządzania bazami danych IBExper, Firebird SQL,
- podstawowa znajomość SQL i PLSQL,
- znajomość programu PCBiznes będzie dodatkowym atutem,
- analityczne podejście do rozwiązywania problemów,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- zaangażowanie oraz nastawienie na współpracę.
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- umowę o pracę,
- pakiet ubezpieczenia na życie dla pracowników i ich rodzin,
- pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin,
- karta Multisport.
Poznaj
ARTEK Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy obecni na rynku od początku lat dziewięćdziesiątych. W pierwszym okresie działalności zajmowaliśmy się sprzedażą detaliczną, jednak w ciągu kolejnych lat pracy zbudowaliśmy sieć prężnie działających sklepów oraz rozwinęliśmy sprzedaż hurtową, która dedykowana jest odbiorcom zewnętrznym.
Obecnie jesteśmy największą firmą dystrybucyjną mięsa i wędlin w rejonie Polski zachodniej. Nasi kierowcy miesięcznie pokonują 250 tys. kilometrów, dostarczając ponad 1000 ton produktów mięsnych i wędliniarskich.