Administrator Kontraktu - Specjalista ds. Roszczeń

NES Global Talent

Gdańsk

35 dni temu

 

NES Global Talent jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja.

 

Dla naszego klienta, dużego Generalnego Wykonawcy w chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Administrator Kontraktu - Specjalista ds. Roszczeń
Miejsce pracy: Gdańsk

ZADANIA:
  • odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego;
  • kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami;
  • opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC;
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej budowy;
  • kontrola dokumentacji technicznej budowy, w tym wprowadzonych zmian.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – Budownictwo lub Prawo
  • 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów budowlanych opartych na warunkach kontraktowych FIDIC oraz Prawie Zamówień Publicznych
  • bardzo dobra znajomość procedur FIDIC
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy i wsparcie w relokacji
  • odpowiedzialne i ciekawe zadania
  • pracę z doświadczonym zespołem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

NES Global Talent

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych