Centrum Administracji/ Biuro Administracji w Gdyni/Zespół Nieruchomości i Kontraktów/ Sekcja Nieruchomości w Gdyni
(Gdynia)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
- utrzymywaniu właściwego stanu technicznego nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Sekcji
- zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych znajdujących się w lokalach oraz wspomaganiu gospodarowania składnikami majątkowymi zarządzanymi przez Centrum Administracji
- realizacji zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy
- uruchamianiu i monitorowaniu bieżących napraw, konserwacji oraz drobnych prac remontowych na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej
- zapobieganiu awariom, uruchamianiu i monitorowaniu prac w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletowaniu wymaganej dokumentacji w tym zakresie
- monitorowaniu terminowości, jakości oraz kosztów prac świadczonych przez firmy zewnętrzne
- cyklicznym wizytowaniu administrowanych nieruchomości
- dbaniu o właściwą wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną nieruchomości
- identyfikowaniu i zgłaszaniu potrzeb remontowych, infrastrukturalnych i inwestycyjnych w nieruchomościach
Oczekujemy od kandydatów:
- znajomości przepisów prawnych regulujących administrowanie budynkami o konkretnym charakterze
- posiadanie uprawnień zarządcy nieruchomości lub innych uprawnień będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętności pracy pod presją czasu
- dokładności, sumienności
- znajomości pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excell
- czynnego prawa jazdy kat. B
- dyspozycyjności ze względu na częste wyjazdy służbowe w obrębie województwa pomorskiego
Dołączając do nas zyskujesz:
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- pakiet benefitów w tym prywatna opieka medyczna, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport
- możliwość uczestnictwa w programie „PKO po godzinach”, w ramach którego finansowane są pozazawodowe aktywności pracowników, np. sekcje i zawody sportowe, akcje integracyjne połączone z działalnością charytatywną
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.