Najnowsze oferty pracy

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik help desk Katowice
Agent de support informatique en français

Agent de support informatique en français

Capgemini
Katowice
praca stacjonarna
1271 dni temu
Agent de support informatique en français

.

Le processus de recrutement pour ce poste et les formations d'intégration se déroulent en ligne.

  
De quoi avez-vous besoin pour commencer?
  • Très bonne connaissance de l'anglais et du français
  • volonté de faire ses premiers pas dans l'informatique  
  • Une attitude capable et déterminée à la résolution de problèmes
  • la capacité de parler avec tout le monde et de coopérer au sein d'une équipe

Ce n'est pas essentiel, mais nous apprécions si vous avez également: 
  • compétences basiques en informatique (produits Microsoft, Internet, périphériques, etc.) ou un esprit orienté vers la technique  

Nous ne demandons pas d'expérience professionnelle. Vous travaillerez parmi des experts, où la volonté d'apprendre de nouvelles choses est soutenue par un large éventail de formations conçues pour améliorer vos compétences.
 
Quelles fonctions vous aideront à grandir en tant qu'expert?

Votre travail serait de répondre à de tels appels téléphoniques et de résoudre ce genre de problèmes. Nous vous équiperons de tous les outils et connaissances nécessaires afin que vous puissiez aider ces utilisateurs, comme si il s'agissait de l'ami pris en exemple.
Vous ferez de l'assistance par téléphone, chat ou e-mail. Au cas où vous ne seriez pas en mesure de gérer la situation par vous-même, vous aurez toujours une équipe de collègues en support pour vous aider.
 
À quoi peut ressembler votre chemin de développement?

Découvrez l'informatique! Vous commencerez votre carrière à partir du plan d'intégration où vous apprendrez les bases. Lorsque vous aurez acquis de l'expérience, vous aurez une chance de remodeler votre carrière. Nous vous apprendrons tout ce dont vous avez besoin pour découvrir le monde informatique car il existe une grande variété de rôles que vous pouvez choisir pour votre carrière chez nous. Vous pouvez devenir:
  • Gestionnaire d’incidents - si vous possédez une bonne vitesse de réflexion et que vous êtes capable de prendre des décisions rapidement 
  • Change Manager - si vous êtes bien organisé et connaissez ITIL 
  • Chef de projet - si vous souhaitez maîtriser et développer des projets
  • Consultant en intégration et gestion de services - si vous aimez travailler avec les clients et adapter les projets en fonction de leurs besoins 
  • Technicien informatique junior - si vous souhaitez travailler directement avec l'infrastructure informatique 

 
Qu'avons-nous préparé pour vous?

Un espace où vous pouvez vous développer:
  •     Programmes de développement, cours externes, cofinancement de l'éducation et des certificats, plateforme NEXT avec accès gratuit aux conférences TED, aux matériels Coursera et aux formations virtuelles: par ex. MS Azure, AWS, Google ou ServiceNow.
  •     Horaires de travail flexibles grâce à une grande variété de projets. Demandez à votre recruteur quelles sont les options possibles.

Notre ambiance légendaire:
  •    Nous n'avons pas de code vestimentaire strict, mais ce que nous avons, ce sont des communautés formidables et des initiatives qui changent le monde. Il y a toujours quelqu'un heureux de commencer une journée avec une tasse de café avec vous - même virtuellement! Nous sommes une grande entreprise avec une atmosphère unique - nous nouons des amitiés, partageons des moments importants et… nous nous apprécions tout simplement les uns les autres!

De nombreux avantages:
  •     Forfait bien-être (soins médicaux privés, assurance vie complémentaire et assistance téléphonique StayWell). 
  •     Bonus de parrainage pour avoir recommandé à vos amis de postuler chez Capgemini.
  •     Livres audio Inspiro et MyBenefit (billets de cinéma, OK System et plus encore).
  •     Bureaux bien situés, programme de location de voitures, options de covoiturage et stationnement pour vélos.

 
Qui sommes nous?

Capgemini est un leader mondial du conseil, des services technologiques et de la transformation numérique. Notre portée est large. L'une des équipes est le service aux utilisateurs finaux, qui font partie d'une unité commerciale appelée Cloud Infrastructure Services. Dans nos bureaux en Pologne, nous travaillons somme 2500 employés à travailler comme une seule équipe, aidant nos clients du monde entier à résoudre leurs problèmes informatiques. Avez-vous d'autres questions sur le travail à Capgemini? Consultez notre Instagram (@capgeminipl) ou visitez notre profil Facebook (Capgemini Polska) pour vérifier quand nous organiserons nos prochaines heures de recrutement. Ensuite, vous pouvez parler directement avec nos recruteurs via Messenger.

.

Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain, Intelligent Automation and Business Transformation. Our international team features people from 60 different nationalities, and we work on exciting, multi-lingual projects with some of the world’s leading brands.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...