Analityk Biznesowy / Customer Journey
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/PKD/CAP/2/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Przeprowadzanie analiz i biznes case'ów w obszarze przedsiębiorców w zakresie m.in.:
- Definicji i kierunków pozyskiwania nowych klientów
- Sprzedaży i wzrostu wolumenów produktów kredytowych
- Sprzedaży i wzrostu wolumenów produktów z Daily banking i oszczędności
- Tworzenie rekomendacji i inicjatyw oraz koordynacja działań zwiększających rozwój segmentu przedsiębiorców
- Współtworzenie segmentacji przedsiębiorców oraz ich wykorzystywania w praktyce
- Udział w projektach z pogranicza biznesu, IT, i Dystrybucji
- Wsparcie analityczne prowadzonych działań w Centrum Agile - od współtworzenia koncepcji analiz, poprzez propozycje kierunków działania, do analizy rezultatów
- Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Centrum Agile Przedsiębiorcy
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomia, bankowość, matematyka)
- Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku analitycznym
- Bardzo dobra umiejętność analizowania i syntezy informacji
- Umiejętność wykorzystania danych liczbowych do przygotowywania rekomendacji biznesowych, strategicznych
- Inicjatywy, dokładności i samodzielności w działaniu
- Zaawansowanej umiejętności korzystania z MS Excel
- Podstawowej znajomości SQL
- Znajomości narzędzi analitycznych typu IBM Cognos lub SAS
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Doświadczenia w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: