specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 godz.
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Zadania Przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów dotyczących zarządzania nieruchomościami (np. przychody, koszty eksploatacyjne). Tworzenie analiz wspierających optymalizację oraz działania inwestycyjne w obszarze nieruchomości. Udział w procesie opracowywania budżetów...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management; Manage financial planning, budgeting, and forecasting; Lead monthly financial performance monitoring; Escalate any financial issues to management; Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives; Collaborate...
monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie i analiza krótkoterminowej płynności finansowej spółek z Grupy PKP CARGO; Monitorowanie rynku finansowego w zakresie kursów walutowych, stóp procentowych i innych instrumentów finansowych; Zawieranie transakcji wymiany walut, lokowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków na stanowisku pracy: Udział w sporządzaniu analiz i raportów ekonomicznych komórek organizacyjnych Instytutu (okresowych i „ad hoc”); Udział w analizie i kontroli kosztów Instytutu. Podejmowanie aktywnych działań w celu usprawnienia procesu kontroli kosztów w...
Twój zakres obowiązków przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.), tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie...
Od 1993 roku jesteśmy partnerem w zakresie świadczenia usług outsourcingowych. Poprzez profesjonalne realizowanie zleceń pomagamy firmom w skupianiu się na ich statutowej działalności.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 godz.
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Zadania Przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów dotyczących zarządzania nieruchomościami (np. przychody, koszty eksploatacyjne). Tworzenie analiz wspierających optymalizację oraz działania inwestycyjne w obszarze nieruchomości. Udział w procesie opracowywania budżetów...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management; Manage financial planning, budgeting, and forecasting; Lead monthly financial performance monitoring; Escalate any financial issues to management; Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives; Collaborate...
monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie i analiza krótkoterminowej płynności finansowej spółek z Grupy PKP CARGO; Monitorowanie rynku finansowego w zakresie kursów walutowych, stóp procentowych i innych instrumentów finansowych; Zawieranie transakcji wymiany walut, lokowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków na stanowisku pracy: Udział w sporządzaniu analiz i raportów ekonomicznych komórek organizacyjnych Instytutu (okresowych i „ad hoc”); Udział w analizie i kontroli kosztów Instytutu. Podejmowanie aktywnych działań w celu usprawnienia procesu kontroli kosztów w...
Twój zakres obowiązków przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.), tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie...