- Przygotowywanie raportów, kalkulacji, analiz kosztów.
- Udział w planowaniu, budżetowaniu.
- Zamknięcie miesiąca.
- Analiza danych finansowych z systemów księgowych.
- Wycena i ocena narzędzi finansowych.
- Analiza płynności finansowej, przygotowywanie rekomendacji.
- Wsparcie w planowaniu finansowym i prognozowaniu.
- Monitorowanie sytuacji finansowej, rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
- Kontrola kosztów.
- Wykształcenie wyższe finanse, rachunkowość.
- 3 lata doświadczenia w finansach.
- Znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych.
- Zaawansowana obsługa BI, Excel, oprogramowania finansowo-księgowego.
- Wiedza rachunkowość zarządcza, finansowa, sprawozdawczość.
- Umiejętności analityczne, formułowanie wniosków.
- Doświadczenie księgowe w rozrachunkach.
- Samodzielność, organizacja pracy, rzetelność.
- Umowa o pracę.
- Narzędzia pracy.
- Rozwój: szkolenia.
- Pakiet socjalny: ZFŚS.
- Opieka medyczna: LuxMed, MultiSport & MultiLife.
Poznaj
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o.
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. jest spółką komunalną prowadzącą działalność związaną z ochroną środowiska w zakresie gospodarki odpadami, polegającą w szczególności na- zarządzaniu składowiskiem odpadów – eksploatacja i rekultywacja,- zarządzaniu Instalacją do odzysku odpadów biodegradowalnych (Biokompostownia),- wytwarzaniu energii elektrycznej i cieplnej (zespół kogeneracji składowiska i Biokompostowni), - prowadzeniu stacjonarnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz punktu mobilnego – Gratowozu.- produkcji i sprzedaży nawozu organicznego,- prowadzeniu edukacji ekologicznej,- świadczeniu usług dzierżawy i mycia pojemników do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji,- eksploatacji kompostowni pryzmowej.