- przygotowywanie raportów, prognoz i analiz finansowych na potrzeby zespołu logistyki,
- rozliczanie pracowników logistyki z realizacji celów wydajnościowych w cyklu miesięcznym (proces premiowania),
- kalkulacje cen za usługi logistyczne oraz monitoring rozliczeń w ramach grupy,
- przygotowywanie wskaźników KPI, mierzących efektywność procesów logistycznych,
- przygotowanie rocznego budżetu oraz kontrola jego realizacji i odchyleń,
- analiza obecnie prowadzonych projektów i przedsięwzięć pod kątem ich efektywności finansowej,
- automatyzacja i optymalizacja procesów raportowych.
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- umiejętność planowania pracy własnej,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym (Excel),
- znajomość Power BI,
- znajomość zagadnień logistycznych,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- sumienność, skrupulatność, samodzielność,
- odporność na stres.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi,
- wsparcie doświadczonego zespołu,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych,
- atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- obecność trenera wewnętrznego,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
- możliwość pracy hybrydowej.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 240 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!