EKOPLON to wiodący producent innowacyjnych nawozów dolistnych oraz nowoczesnych środków żywienia zwierząt. Od 30-tu lat aktywnie wspieramy i spełniamy oczekiwania przedsiębiorców działających na rynku rolniczym w kraju i za granicą.
Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku raportuje bezpośrednio do Zarządu Spółki, dla którego jest również biznes partnerem w optymalizacji wszystkich procesów funkcjonujących w firmie.
W strukturze organizacyjnej podlega bezpośrednio Wiceprezesowi Zarządu - Dyrektorowi Finansowemu.
Opis odpowiedzialności - główne zadania:
- przygotowywanie analiz procesów funkcjonujących w spółce pod kontem ich efektywności finansowej, rekomendowanie optymalizacji procesów,
- opracowywanie koncepcji i rozwój narzędzi analitycznych wspomagających zarządzanie procesami w kontekście operacyjnym i finansowym,
- przygotowywanie i aktualizacja planów finansowych - budżetów, planów rzeczowo-finansowych, analiz przepływów finansowych,
- monitorowanie wykonania planów, budżetów kosztowych i analiza odchyleń dotyczących firmy oraz realizowanych w niej projektów,
- sporządzanie bieżących i okresowych informacji zarządczych umożliwiających podejmowanie kluczowych decyzji,
- przygotowywanie zestawień i prezentacji na potrzeby interesariuszy: zarząd, kadra menedżerska i zespoły projektowe
- gromadzenie i weryfikacja danych dotyczących efektywności operacyjnej i finansowej procesów funkcjonujących w firmie
- kooperacja z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi firmy w celu pozyskania odpowiednich danych oraz opracowania odpowiednich modeli analitycznych.
- umiejętność analizy kosztów i wydajności procesów, określania ich KPI, wdrażania optymalizacji - w przekroju całej organizacji,
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży produkcyjno-handlowej,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne finanse/rachunkowość/controlling/ekonomia etc.
- praktyczna znajomość zagadnień planowania strategicznego i operacyjnego oraz optymalizacji procesów,
- doświadczenie w sporządzaniu budżetów oraz prognoz finansowych,
- doświadczenie we wdrażaniu modułów kontrolingowych systemów ERP,
- praktyczna znajomość zagadnień rachunkowości finansowej i zarządczej oraz controllingu,
- obsługa MS Excel oraz MS Access - minimum na poziomie eksperckim,
- wysokie zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu,
- proaktywność i umiejętność formułowania wniosków na podstawie danych,
- inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- Praca w nowoczesnej i stabilnej firmie o zasięgu międzynarodowym
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
- Ubezpieczenie grupowe - oferta dla Pracownika i członka Rodziny
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Nagrody dla najlepszych pracowników
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej obejmującej Pracownika i jego Rodzinę
Poznaj
EKOPLON
Historia firmy EKOPLON SA zaczyna się w 1989 roku. Na ówczesne czasy była to jedna z pierwszych spółek akcyjnych działających w województwie i kraju. Od początku istnienia EKOPLON SA to firma, która kładzie ogromny nacisk na profesjonalizm, innowacyjność, rozwój produktów i podążanie za trendami rynku. Pierwsze lata działalności to produkcja głównie nawozów dolistnych i doglebowych. To z nich wywodzi się marka EKOPLON. Rozwój i sukces firma zawdzięcza skupionej wokół niej grupie wysoko wykwalifikowanych specjalistów, technologów i fachowców z branży rolniczej, w dziedzinie nawożenia roślin oraz żywienia zwierząt. Doskonałe i nowoczesne laboratorium badawcze pozwala firmie zagwarantować stabilność i powtarzalność oferowanych produktów. Ideą pracy jest tworzenie produktów najwyższej jakości.