Miejsce pracy: Chełm lub Zamość (woj. lubelskie)
Współpraca w ramach umowy o pracę.
Firma Chełmski Cement działająca na rynku handlu detalicznego i hurtowego materiałów budowlanych poszukuje dynamicznej i doświadczonej osoby na stanowisko Głównej Księgowej / Głównego Księgowego. Spółka o obrotach rocznych ok. 23mln zł, kapitale własnym ok. 8mln zł i zatrudnieniu na poziomie 13 osób, prowadzi działalność od 1994 r. Siedziba Spółki mieści się w Chełmie, skład handlowy zlokalizowany jest w Zamościu.
- Odpowiedzialność za całość spraw związanych z księgowymi aspektami działalności, prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej spółki zgodnie z przyjętymi zasadami ustawy
o rachunkowości, - Zapewnianie zgodności zapisów księgowych z obowiązującymi przepisami (VAT, CIT, Ustawa o Rachunkowości),
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie sprawozdań na ich potrzeby (US, GUS, NBP, banki i inne),
- Zamykanie okresów finansowych oraz raportowanie danych finansowych do Zarządu
i Centrali, - Ustalanie podstaw opodatkowania, sporządzanie deklaracji CIT, VAT, VAT-UE, JPK, podatki lokalne i opłaty,
- Nadzór nad prawidłowością stosowanych rozwiązań podatkowych zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, - Analiza zdarzeń gospodarczych pod kątem właściwej klasyfikacji księgowej oraz opiniowanie umów,
- Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowych.
- Min 5 lat doświadczenia na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego,
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość),
- Doskonała praktyczna znajomość prawa bilansowego (UoR, MSSF) i podatkowego,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Mile widziana znajomość systemu księgowego ERP (SAPOne),
- Certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i dostarczania wyników na czas,
- Skrupulatność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu zadań,
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Rozwinięte zdolności analizy i syntezy: umiejętność interpretacji faktów / liczb i formułowania konkluzji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania