Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. PR

Hicron Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
rekrutacja online
1115 dni temu
Specjalista ds. PR
Miejsce pracy: Poznań

Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów wdrożeń systemów zarządzania przedsiębiorstwami. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java, Python). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.

 

Opis stanowiska

  • Media Relations: pisanie artykułów dla mediów i zarządzanie relacjami z mediami.
  • Wdrażanie standardów PR w firmie, również w obszarze Personal Brandingu pracowników.
  • Zespołowa realizacja projektów i kampanii marketingowych wspierających sprzedaż oraz obszar EB – od strony pisania tekstów.
  • Tworzenie materiałów na bloga firmowego.
  • Wsparcie komunikacji wewnętrznej: operacyjne poprzez przygotowanie komunikatów oraz taktyczne, jeśli chcesz współtworzyć ten obszar.
  • Zarządzanie kanałami Social Media (Facebook, Instagram) zgodnie z przygotowaną/zmienioną strategią.
  • Współtworzenie materiałów audio/wideo.
  • Przygotowywanie prezentacji, materiałów graficznych, postów Social Media itp.
  • Dzielenie się własnymi pomysłami, inspiracjami… oraz udział w ich realizacji!

Wymagania

  • Doświadczenie w obszarze Media Relations: rozumienie pracy dziennikarza i dobre relacje z mediami – najlepiej w mediach gospodarczych, ekonomicznych… oraz IT!
  • Znajomość pozostałych obszarów PR: pochwal się swoim doświadczeniem i zaskocz nas mówiąc, co możesz dla nas zrobić w tym temacie! A jeśli znany Ci jest temat Personal Branding – to koniecznie daj o sobie znać.
  • Lekkie pióro rozumiane jako umiejętność wytłumaczenia rzeczy… niewytłumaczalnych dla zwykłego śmiertelnika, szybkie pisanie tekstów (dla mediów, blogowych, opisy oferty) ORAZ doskonałość w oswajaniu każdych deadline’ów. Doskonale, jeśli potrafisz szybko, prostymi słowami sklecić życzenia okolicznościowe po których twardziel uroni łezkę a sztywniak pęknie ze śmiechu ;) Pokażesz nam kawałek Twojego portfolio?
  • Wyczucie stylu: wiesz co jest ładne, a co brzydkie. Ale nie musisz umieć tego poprawiać (chyba że potrafisz, to nam powiedz!).
  • Social Media: rozumiesz, znasz, korzystasz… i chcesz tam rządzić nadając rytm naszym firmowym kanałom SoMe.
  • Umiejętność pracy w zespole – tak, to dla nas must-have.
  • Pracujemy projektowo, dzielimy się zadaniami, mamy odpowiedzialność za sukcesy i porażki również. Ale to nie wszystko. Jeśli dobrze czujesz się w kontaktach z osobami w różnym wieku i na różnych stanowiskach (w Hicron i poza firmą) – to świetnie. Opowiesz nam o tym?
  • Jakość, odpowiedzialność, koleżeńskość to dla Ciebie nie tylko słowa, ale wartości.
  • Znajomość angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziana dodatkowo znajomość niemieckiego) – może się przydać gdybyś chciał/-a zrobić wywiad z klientem z USA lub nawiązać kontakt z dziennikarzem z Australii.

Oferujemy

  • Wpływ na firmę, na jej PR i na kierunek własnego rozwoju. Bo to daje moc, a moc - motywację do pracy.
  • Szkolenia, warsztaty, udziału w burzach mózgu. Bo nasz rozwój to rozwój firmy.
  • Elastyczne godziny pracy. Bo rozliczamy się z wytyczonych zadań, a nie z godzin spędzonych przy biurku.
  • Benefity pozapłacowe (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna Medicover, ubezpieczenia grupowe, platforma do nauki języków obcych).
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...