Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Siedlce Archiwista Siedlce
Archiwista Oddział Opracowania Zasobu, Ewidencji i Konserwacji

Archiwista Oddział Opracowania Zasobu, Ewidencji i Konserwacji

Archiwum Państwowe w Siedlcach
Siedlce
praca stacjonarna
3480 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163782
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 października 2014 r.

Archiwum Państwowe w Siedlcach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw Opracowania zasobu
  • Oddział Opracowania Zasobu, Ewidencji i Konserwacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Siedlcach
    ul. Kościuszki 7
    08-110 Siedlce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • inwentaryzuje zespoły archiwalne, opracowuje pomoce ewidencyjno-informacyjne: spisy zdawczo-odbiorcze, inwentarze archiwalne, efekty swojej pracy przedstawia przełożonym i Komisji Metodycznej
  • samodzielnie gromadzi i opracowuje informacje o działalności instytucji aktotwórcy
  • rozpoznaje przynależność zespołową materiałów archiwalnych i dokonuje segregacji na zespoły oraz porządkuje w ramach zespołu
  • wprowadza dane do archiwalnych baz danych
  • wyszukuje informacje w zasobie do celów edukacyjno-popularyzatorskich i w razie potrzeby je demonstruje
  • w razie potrzeby przy materiałach archiwalnych wykonuje proste prace z zakresu konserwacji zabezpieczającej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Stanowisko wymaga samodzielności w realizacji zadań. Ustawa archiwalna, przepisy wykonawcze oraz procedury wewnętrznie ogólnie określają sposób i tryb postępowania z materiałami archiwalnymi oraz metodykę opracowania, lecz nie dotyczy to wszystkich aspektów. Podejmowanie niektórych decyzji ma charakter uznaniowy. Różnego rodzaju zespoły wymagają zastosowania różnych procedur w ocenie materiałów, sposobie opracowania, selekcji, sporządzania pomocy ewidencyjno-informacyjnych. Różnego rodzaju dokumentacja: aktowa, audiowizualna, techniczna wymaga stosowania różnych procedur w ocenie i sposobie opracowania.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Praca na piętrze, brak windy
    - Na stanowisku pracy występuje kontakt z kurzem archiwalnym
    - Istnieje niebezpieczeństwo kontaktu z materiałami skażonymi drobnoustrojami
    - Zaleca się noszenie fartuchów, rękawiczek, masek ochronnych
    - Praca wymaga wysiłku fizycznego
    - Praca męczy wzrok, gdyż wykonywana jest głównie na komputerze oraz ze względu na zdarzające się występowanie małoczytelnych akt
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie i policealne. Specjalność archiwistyka lub (i) zarządzanie dokumentacją współczesną
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej. Ogólne doświadczenie w zakresie prac archiwalnych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych, w szczególności Office Professional
    • Język obcy - rosyjski - poziom bardzo dobry
    • Dobra znajomość historii ustroju XIX i XX wieku oraz historii regionu
    • Dobra znajomość ustawy archiwalnej
wymagania dodatkowe
  • Studia wyższe magisterskie historyczne. Specjalność archiwistyka lub (i) zarządzanie dokumentacją współczesną
  • Znajomość archiwalnych baz danych
  • Język obcy - łacina - poziom komunikatywny
  • Język obcy - angielski - poziom komunikatywny
  • Język obcy - niemiecki - poziom komunikatywny
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, dokładność

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...