Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Młodszy Specjalista ds. Umów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa obiegu dokumentacji Klientów; Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta; Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta; Monitorowanie terminowości odsyłania przez...
  • Asystentka / Asystent w Zespole Postępowań Sądowych w Departamencie Prawnym

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu
Wrocław
specjalista (mid)
praca stacjonarna
47 dni temu
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 138589

Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Inspektoratu
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych
  • Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na 3 piętrze budynku, pokój z oświetleniem dziennym, komputer, sprzęt biurowy

 

Zakres zadań

  • Prowadzi archiwum zakładowe zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
  • Przyjmuje materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu
  • Porządkuje, przechowuje i zabezpiecza przyjętą dokumentację
  • Udostępnia dokumentację dla celów służbowych poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu
  • Brakuje dokumentację niearchiwalną po upływie wymaganego okresu jej przechowywania
  • Przekazuje materiały archiwalne do Archiwum Państwowego
  • Udziela informacji w zakresie stosowania instrukcji archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • Koordynuje pracami związanymi z archiwizacją dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pracy w archiwum
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość przepisów prawa archiwalnego i przepisów towarzyszących o charakterze archiwalnym
  • Przeszkolenie archiwalne - co najmniej kurs archiwalny I stopnia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Młodszy Specjalista ds. Umów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa obiegu dokumentacji Klientów; Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta; Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta; Monitorowanie terminowości odsyłania przez...
  • Asystentka / Asystent w Zespole Postępowań Sądowych w Departamencie Prawnym

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.