Najnowsze oferty pracy

  • Performance Improvement Manager

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    As a Performance Improvement Manager, you will play a crucial role in driving performance excellence across the organisation. Reporting to the Regional Performance Director, you will collaborate closely with Operations and Support departments to identify opportunities for improvement and implement...
  • Business Development Manager (Maritime Projects)

    Hanwha Aerospace   Warszawa, Metro Wilanowska    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Role Overview: As the Business Development and Liaison Manager for Hanwha Ocean in Poland, you will be instrumental in promoting and strategically positioning Hanwha Ocean in the Polish market, particularly focusing on securing and implementing Maritime project. This role involves developing...
  • Business Development Manager (Maritime Projects)

    Hanwha Aerospace   Gdynia    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Role Overview: As the Business Development and Liaison Manager for Hanwha Ocean in Poland, you will be instrumental in promoting and strategically positioning Hanwha Ocean in the Polish market, particularly focusing on securing and implementing Maritime project. This role involves developing...
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Area Business Development Manager - South of Poland

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3445 dni temu

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.

Area Business Development Manager - South of Poland

Miejsce pracy: Wrocław

Nr Ref.: 5-13-30230/PC

Opis stanowiska:
For our client, an international production company operating in the luxury home appliances branch, Grafton Recruitment is looking for the experienced candidates willing to work on the position:

Area Business Development Manager

Area: South of Poland (Wrocław, Opole, Katowice, Kraków)


The chosen candidate will be responsible mostly for the brand diffusion on the given part of the market taking care of the process coordination, development and evaluation.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

- Promoting employer’s brand, staying in contact with the customers daily, organizing events including product presentation and brand presentation.
- Development of the nontraditional channels by promoting the brand and the products in the channel of furniture studios, architects, interior designers and similar as assigned by the manager
- Scheduling, organizing and conducting business meetings with customers, distributors and dealers to introduce or to follow up on promotion efforts and to exchange information with the sales force regarding basic product-related needs, end-user input, and the general market environment. Reviewing and responding to formal complaints or suggestions regarding assigned a product line.
- Responding to product-related informational requests from internal and external departments/personnel and serves as the primary contact for customer service
- Maintaining currency with respect to technical product-related knowledge and general sales techniques and trends. Prepares summaries of important trends for management use.
- Preparing market analysis and conducting database of competitors/potential competitors on the market.
Wymagania:
- Over 3 years of experience on the sales or business development position in the company specialized in the sales of the luxury home Appliances is a must
- Marketing department experience or central service experience, category experience (in one of the following markets: household, consumer electronics, appliances distributor)
- Good knowledge of the local market and the competitors
- Technical educational background will be an asset
- Good communication skills, both written and oral and the ability to work well with people.
- Demonstrated analytical skills and high technical aptitude.
- Ability to effectively train the customers, sales representatives and others on brand and products.
- Good organizational skills as well as thorough documentation and record keeping abilities.
- Ability to research a project and write a proposal report with minimum supervision.
- Languages: English – good level is a must
- Good knowledge of MS Office
Informacje dodatkowe:
Benefits:
- Stable employment within a well-established European company
- competitive base salary and performance based bonuses
- Tools (car, mobile phone, laptop)
- Social benefits
- Independent role with great potential and ability to grow within the company structures

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV both in English and Polish language with the ref. number in the subject of your application.
If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail - wroclaw6@grafton.pl

For more related job opportunities visit www.grafton.pl/en/jobs/sales-marketing-logistics/
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Performance Improvement Manager

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    As a Performance Improvement Manager, you will play a crucial role in driving performance excellence across the organisation. Reporting to the Regional Performance Director, you will collaborate closely with Operations and Support departments to identify opportunities for improvement and implement...
  • Business Development Manager (Maritime Projects)

    Hanwha Aerospace   Warszawa, Metro Wilanowska    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Role Overview: As the Business Development and Liaison Manager for Hanwha Ocean in Poland, you will be instrumental in promoting and strategically positioning Hanwha Ocean in the Polish market, particularly focusing on securing and implementing Maritime project. This role involves developing...
  • Business Development Manager (Maritime Projects)

    Hanwha Aerospace   Gdynia    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Role Overview: As the Business Development and Liaison Manager for Hanwha Ocean in Poland, you will be instrumental in promoting and strategically positioning Hanwha Ocean in the Polish market, particularly focusing on securing and implementing Maritime project. This role involves developing...
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...