specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Przeprowadzanie rozmów wstępnych (screeningów) z kandydatami niemieckojęzycznymi. Wyszukiwanie nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszanie ich do współpracy. Wsparcie zespołu rekrutacji w zadaniach administracyjnych (przygotowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Co będziesz robić: Przeprowadzać krótkie rozmowy wstępne (screeningi) z kandydatami niemieckojęzycznymi. Wyszukiwać nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszać ich do współpracy. Wspierać zespół rekrutacji w codziennych zadaniach...
Klient portalu Praca.pl
Starachowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
23 godz.
Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji, kopiowanie, skanowanie i...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
2 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
Firma FPM IN-BEAR to renomowany dystrybutor łożysk ślizgowych, który w swojej ofercie zgromadził materiały łożyskowe o wszechstronnym zastosowaniu w bardzo wielu gałęziach przemysłu. W ciągłej sprzedaży mamy kilkadziesiąt typów łożysk ślizgowych – od tulei bimetalicznych, poprzez tuleje ze spieków żelaza czy tuleje brązowe, po łożyska z wielu odmian tworzyw sztucznych. Jesteśmy również autoryzowanym dystrybutorem światowego lidera w produkcji łożysk ślizgowych – firmy GGB, która znana jest z innowacyjności.
Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Twoje zadania:
Obsługa korespondencji, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów.
Koordynacja pracy biura oraz przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów.
Kontrola dokumentacji handlowej, realizacja zamówień i nadzór nad dostawami.
Wsparcie zespołu handlowego i obsługa klienta.
Dbanie o porządek w biurze i nadzór nad terminami.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i pracy w zespole.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (poziom komunikatywny).
Znajomość systemu ERP Comarch Optima Handel będzie atutem.
Mile widziana znajomość zagadnień mechaniki.
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Przeprowadzanie rozmów wstępnych (screeningów) z kandydatami niemieckojęzycznymi. Wyszukiwanie nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszanie ich do współpracy. Wsparcie zespołu rekrutacji w zadaniach administracyjnych (przygotowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Co będziesz robić: Przeprowadzać krótkie rozmowy wstępne (screeningi) z kandydatami niemieckojęzycznymi. Wyszukiwać nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszać ich do współpracy. Wspierać zespół rekrutacji w codziennych zadaniach...
Klient portalu Praca.pl
Starachowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
23 godz.
Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji, kopiowanie, skanowanie i...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
2 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...