Najnowsze oferty pracy

  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit / Development and Career Management Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in learning and career development processes coordinated by the Development and Career Management Sector (DCM); to support the document flows and archiving; to monitor all the steps within the DCM processes to ensure that all the...
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
  • Asystent / Asystentka ds. Relacji z Podwykonawcami

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    3 godz.
    Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
  • Asystentka działu / Recepcjonistka

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Ołtarzew, ul. Poznańska 343    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Asystent/ka ds. Administracji Pomorskie
Asystent / Asystentka ds. Administracji

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Spedimex Sp. z o.o.
pomorskie, Pruszcz Gdański
praca stacjonarna
1763 dni temu

SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2018 otrzymała tytuł Laureata w konkursie Pracodawca Roku 2017


W związku z dynamicznym rozwojem Działu Spedycji, zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:


Asystent / Asystentka ds. Administracji

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

Nr Ref.: ADM/ODGD

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
  • rozliczenie dokumentacji transportowej
  • rozliczenie palet
  • prace administracyjne
  • przygotowanie wysyłek i dokumentacji w systemach podwykonawców
  • wykonywanie wszelkich innych poleceń przełożonego w związku z wykonywaną pracą
  • przyjmowanie korespondencji faktury itp.
  • współpraca z magazynem, dystrybucją i kierowcami.
Od kandydata oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy z dokumentami spedycyjnymi (zlecenia, listy przewozowe)
  • znajomości branży - mile widziany staż w firmie logistycznej lub spedycyjnej
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
  • zdolności obsługi programu SPEED – będzie dodatkowym atutem
  • doskonałej organizacji pracy
  • samodzielności w działaniu
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
  • chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
  • rozwój zawodowy
  • odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
  • sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
  • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
  • miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
  • administratorem danych osobowych jest Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Dane kontaktowe: Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, email: rodo@spedimex.pl.
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych: mail: iod@spedimex.pl, adres do korespondencji: Inspektor ochrony danych, Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków.
  • dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji.
  • podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
  • dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, partnerom handlowym, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe i doradcze, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję.
  • okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  • podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.
 

Poznaj

Spedimex Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Nasze trzy filary to: logistyka kontraktowa, transport drobnicowy oraz transport całopojazdowy. Jesteśmy obecni w 15 lokalizacjach w całej Polsce. Nasz zespół to już ponad 2 000 osób, które na co dzień dbają, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.

Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!

Proces rekrutacji

Krok Analiza CV 
Krok Wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Zakończenie procesu

Opinie o Spedimex

Norbert

Brygadzista

W Spedimex zaczynałem pracę jako magazynier, a obecnie pracuję na stanowisku brygadzisty. Z firmą jestem związany od 13 lat. Codziennie pracuję nad tym, aby produkty, jak najszybciej dotarły na półki sklepowe i do klientów, dbam o bezpieczne środowisko pracy. Dużo satysfakcji daje mi świadomość, że moja praca ma bezpośrednie przełożenie na wyniki naszej firmy. Moja praca to także relacje z ludźmi, dzięki zaangażowaniu koleżanek i kolegów w naszą wspólną pracę, czuję ogromną motywację do działania i zadowolenie z bycia częścią zespołu Spedimex. Zdecydowanie warto tu zostać na dłużej.

Agnieszka

Kontroler jakości

Pracuję jako kontroler jakości. Moje zadania polegają na ocenie jakości produktów, aby ich przyszli nabywcy otrzymywali to, co najlepsze. W mojej pracy podoba mi się, że mam realny wpływ na produkt końcowy, jaki otrzyma klient. Wolne chwile poświęcam na czytanie książek, relaksuję się także podczas pracy w ogrodzie.

Mateusz

Kierownik spedycji krajowej

W mojej pracy cenię sobie samodzielność w działaniu, a także możliwość podejmowania decyzji. To zdecydowanie praca wymagająca niestandardowego podejścia i elastyczności, idealna dla tych, którzy lubią kontakt z ludźmi. Na co dzień współpracuję z klientami, kierowcami i współpracownikami. Negocjuję stawki, planuje trasy, dbam o jak najlepsze wykorzystanie środków transportu. Najważniejsze atuty mojej pracy w Spedimex to ciągły rozwój, ambitne zadania, brak nudy i zgrany zespół.

Więcej

Podobne oferty

  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit / Development and Career Management Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 godz.
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in learning and career development processes coordinated by the Development and Career Management Sector (DCM); to support the document flows and archiving; to monitor all the steps within the DCM processes to ensure that all the...
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
  • Asystent / Asystentka ds. Relacji z Podwykonawcami

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    3 godz.
    Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
  • Asystentka działu / Recepcjonistka

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Ołtarzew, ul. Poznańska 343    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    20 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.