Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Asystent / Asystentka Dyrektora Hali
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: ASYSTENT/KA DYREKTORA HALI
Zakres głównych obowiązków:
- Bieżąca organizacja pracy sekretariatu dyrektora hali sprzedaży,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
- Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
- Koordynowanie współpracy z księgowością,
- Współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów,
- Obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych,
- Przygotowywanie wyjazdów służbowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Podstawowa znajomość programu SAP mile widziana,
- Pracowitość i zaangażowanie,
- Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista,
- Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport na preferencyjnych warunkach,
- Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
- Zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.