Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr ref.: AW/RDCZ/09/2018
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Twoje zadania:
- Zarządzanie kalendarzem dyrektora regionalnego,
- Przygotowywanie prezentacji dotyczących regionu detalicznego,
- Organizowanie i obsługę spotkań oraz eventów dla pracowników i gości,
- Współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie informowania, zbierania danych i sprawozdań, uzyskiwania wyjaśnień i koordynowania terminów,
- Dokonywanie wstępnej i bieżącej kontroli dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami i obiegiem dokumentacji w organizacji,
- Wstępna weryfikacja faktur kosztowych w SAP,
- Obsługę administracyjną regionu (obsługa poczty, przygotowywanie notatek ze spotkań wewnętrznych, prowadzenie archiwum regionu, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych),
- Prowadzenie bieżącej korespondencji.
Nasze oczekiwania:
- Wyższe wykształcenie,
- Wysokie zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie („lekkie pióro”),
- Zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętności agregowania, przetwarzania i przedstawiania danych,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel i Power Point (w tym umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji),
- Zainteresowania nowinkami technologii digital oraz social media,
- Samodzielność i doskonała organizacjia pracy,
- Optymizm i dynamizm w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole,
- Pomysłowość, inicjatywa i zaangażowanie,
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy