specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 300 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
wyszukiwanie informacji, firm, kontaktów i ofert; współpraca z księgowością przygotowywanie dokumentów; kontakt z kontrahentami; bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych; przygotowywanie dokumentów na zlecenie przełożonego; załatwianie spraw urzędowych; odbiór i wysyłka...
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat
3 godz.
Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
Główne obowiązki: Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży Archiwizacja dokumentów
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością. A dodatkowo: chcesz rozwijać się...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących; weryfikowanie i akceptowanie not korygujących; nadzór nad obiegiem dokumentów; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; telefoniczny bądź e-mailowy kontakt z klientami; przestrzeganie procedur...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: Powitanie i rejestracja pacjentów, Zarządzanie harmonogramem wizyt, Odbieranie połączeń telefonicznych i obsługa zapytań, Prowadzenie dokumentacji medycznej.
Asystent / Asystentka / Koordynator Biura w firmie międzynarodowej
Asystent / Asystentka / Koordynator Biura w firmie międzynarodowej
IPK Sp. z.o.o., Lęborska 3B , 80-386 Gdańsk
mazowieckie, Warszawa (Mokotów)
praca stacjonarna
1621 dni temu
IPK Sp. z o. o. działa na rynku doradztwa personalnego od 1991 roku.
Obecnie, dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy handlowej z siedzibą w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka / Koordynator Biura w firmie międzynarodowej
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Nr ref.: AS-JS/09/19
Nasz Klient oferuje:
pracę w środowisku międzynarodowym i realne możliwości rozwoju zawodowego;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
ubezpieczenie medyczne;
doskonałą atmosferę w pracy.
Charakter pracy:
obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura (odpowiedzialność za korespondencję przychodzącą i wychodzącą, łączenie rozmów telefonicznych, zakupy materiałów biurowych, monitorowanie i rejestracja usterek związanych z biurem);
organizacja podróży służbowych pracowników, odpowiedzialność za plan spotkań i dbanie o prawidłowy przebieg wizyt gości w biurze;
wsparcie działań firmy w zakresie marketingu i komunikacji (organizacja i przygotowanie targów i innych wydarzeń marketingowych, zamawianie materiałów reklamowych);
współpraca i wsparcie bieżącej prac pozostałych działów firmy.
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe;
min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze wsparcie i/lub koordynacją bieżącej pracy biura;
bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i organizacyjne;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 600 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) koordynacja obiegu dokumentów; obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 300 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
wyszukiwanie informacji, firm, kontaktów i ofert; współpraca z księgowością przygotowywanie dokumentów; kontakt z kontrahentami; bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych; przygotowywanie dokumentów na zlecenie przełożonego; załatwianie spraw urzędowych; odbiór i wysyłka...
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat
3 godz.
Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
Główne obowiązki: Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży Archiwizacja dokumentów
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością. A dodatkowo: chcesz rozwijać się...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących; weryfikowanie i akceptowanie not korygujących; nadzór nad obiegiem dokumentów; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; telefoniczny bądź e-mailowy kontakt z klientami; przestrzeganie procedur...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: Powitanie i rejestracja pacjentów, Zarządzanie harmonogramem wizyt, Odbieranie połączeń telefonicznych i obsługa zapytań, Prowadzenie dokumentacji medycznej.