Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

ANTAL SP. Z O.O.

Mielec

25 dni temu

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Globalny gracz i partner w rozwoju dla branży motoryzacyjnej, który jako cel nadrzędny stawia nie tylko procesy technologiczne i oprzyrządowanie, lecz przede wszystkim Pracowników. Ceniony na rynku partner biznesowy otworzył nowy wakat na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Mielec
Zakres obowiązków:
  • regularne wsparcie pracy Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Zarządzającego ds. Administracyjnych, pomoc w planowaniu kalendarza pracy i organizacji działań zawodowych
  • kompleksowa obsługa biura Zarządu, planowanie spotkań Zarządu, opracowywanie protokołów, zarządzeń, uchwał
  • obsługa organizacyjna procesów związanych z wewnętrznymi aktami normatywnymi w Spółce
  • nadzór nad rejestrem porad prawnych i poprzez to zapewnienie jednolitego stanowiska prawnego Spółki wobec podmiotów zewnętrznych
  • nadzorowanie spraw z zakresu uczestnictwa Spółki w organizacjach i stowarzyszeniach
  • komunikacja pomiędzy Zarządem i Kierownictwem oraz Pracownikami
  • czynny udział w organizowaniu wydarzeń dotyczących organizacji w Polsce
  • udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi Zarządu
  • uczestniczenie w naradach kierownictwa i opracowywanie protokołów dla Zarządu
  • przygotowywanie prezentacji merytorycznych
  • nadzór nad wizerunkiem ( opracowywanie i zamawianie galanterii biurowej dla Zarządu, nadzorowanie tożsamości wizualnej biura Zarządu)
  • obsługa recepcyjna gości , kontrahentów oraz konsultantów współpracujących z Prezesem oraz Zarządem
  • kompleksowa obsługa podróży służbowych Prezesa
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane prawnicze, bądź ekonomiczne poparte doświadczeniem i znajomością zagadnień prawnoorganizacyjnych
  • biegła znajomość języka angielskiego, jako dodatkowy atut znajomość języka niemieckiego
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • inicjatywa i efektywność osobista
  • umiejętność organizacji czasu pracy i korzystania z nowoczesnych środków przepływu informacji
  • znajomość programów komputerowych (MS Word, Excel, Access, Outlook, Powe Point)
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • atmosferę, którą charakteryzuje otwarta komunikacja
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • work-life balance
  • zatrudnienia w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym
  • i międzynarodowym
  • ciekawą pracę w rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowych z nieograniczonymi możliwościami wzrostu
  • pakiet benefitów pracowniczych ( kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, nauka języków obcych, dofinansowanie do posiłków na stołówce firmowej)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • eventy integracyjne i sportowe
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) przez administratora danych Antal Spółkę z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Gwiaździsta 66, 53 – 413 Wrocław), agencje zatrudnienia ujawniona w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 496, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz.883 z późn. zm.) Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz mody kowania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zgoda może być odwołana w każdym czasie.

Poznaj stanowisko: Asystentka Zarządu

Asystentka zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, ...
Asystentka Zarządu Praca Asystentka Zarządu

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (711)
Wałbrzych (55)
Legnica (98)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (244)
Toruń (157)
Lubelskie:
Lublin (265)
Chełm (52)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (940)
Tarnów (93)
Nowy Sącz (84)
Mazowieckie:
Warszawa (2214)
Radom (173)
Płock (69)
Opolskie:
Opole (240)
Nysa (92)
Podkarpackie:
Rzeszów (146)
Przemyśl (38)
Podlaskie:
Białystok (178)
Suwałki (41)
Łomża (35)
Pomorskie:
Gdańsk (504)
Gdynia (267)
Słupsk (82)
Śląskie:
Katowice (664)
Częstochowa (173)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (199)
Elbląg (114)
Ełk (57)
Wielkopolskie:
Poznań (653)
Kalisz (88)
Konin (75)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (342)
Koszalin (115)
Kołobrzeg (45)
Auchan (185)
Tesco (143)
Inditex (32)
Leroy Merlin (181)
Bricoman (30)
STRABAG (6)
ABB (41)
Accenture (114)
Carrefour (147)
PKO BP (323)
PwC (29)
KPMG (43)
Orange (38)
IKEA (38)
Budimex (30)

Rekrutują z Praca.pl