analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
23 godz.
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Asystent biura ze znajomością j. czeskiego/ słowackiego
Asystent biura ze znajomością j. czeskiego/ słowackiego
beeline Poland Sp. z o.o.
małopolskie, Kraków – Rynek Główny
praca stacjonarna
2347 dni temu
Witamy w beeline!
Naszą wizją są modne dodatki w atrakcyjnych cenach, którą realizujemy z sukcesem już od 1990 roku. Nasze popularne marki SIX i I AM są dostępne w 20 500 punktach sprzedaży w 53 krajach. To sprawia, że beeline jest jedną z największych międzynarodowych firm oferujących sztuczną biżuterię oraz modne dodatki. Prawie 5 000 pracowników dba o stały rozwój firmy na nowych rynkach oraz o ciągłe poszerzanie oferty naszych marek. Działamy z pasją i odpowiedzialnością, co zapewnia nam sukces i nieustanny rozwój.
Chciałbyś zostać jednym z nas?
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowiska:
Asystent biura ze znajomością j. czeskiego/ słowackiego
Miejsce pracy: Kraków – Rynek Główny
Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu
Twoje obowiązki:
Wsparcie Działu Sprzedaży – min. kontakt z managerami, wspieranie akcji promocyjnych
Kontakt z zewnętrznymi partnerami – Centra Handlowe, partnerzy handlowi
Codzienny kontakt z pracownikami sklepów i dbanie o sprawny przepływ informacji
Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych
Wsparcie w tłumaczeniu dokumentów na wewnętrzne potrzeby firmy
Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych procedur firmy
Koordynacja obiegu dokumentów firmowych
Przygotowywanie raportów i prezentacji.
To, co możemy zaoferować:
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie;
Pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Krakowa;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 godz.
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
23 godz.
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...