Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
Asystent ds. administracji i finansów z j. niemieckim, włoskim, francuskim (Administrative and Finance Assistant with German, Italian, French)
Asystent ds. administracji i finansów z j. niemieckim, włoskim, francuskim (Administrative and Finance Assistant with German, Italian, French)
CPL JOBS Sp. z o.o.
lubuskie, Zielona Góra, Gorzów Wlkp., Świebodzin
praca stacjonarna
2017 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego międzynarodowego Klienta zlokalizowanego w Poznaniu, Szczecinie, Warszawie - obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. administracji i finansów z j. niemieckim, włoskim, francuskim (Administrative and Finance Assistant with German, Italian, French)
Miejsce pracy: Zielona Góra, Gorzów Wlkp., Świebodzin
Nr Ref.: JO-1809-416897_IK3527
Zadania:
Kontakty telefoniczne i e-mailowe z klientami w j. obcym
Weryfikacja płatności
Przetwarzanie faktur
Aktualizacja i wprowadzanie do systemu wpłat klientów
Prowadzenie dokumentacji administracyjnej
Wymagania:
Bardzo dobra/dobra znajomość jednego z języków (B2/C1): niemiecki, francuski, włoski
Dobra znajomość j. angielskiego (B2)
Znajomość pakietu MS Office
(Możliwość pracy na stanowisku juniorskim bez wcześniejszego doświadczenia w obszarze administracji/księgowości/finansów, dla osób z doświadczeniem - możliwość pracy na stanowisku Specjalisty)
Klient oferuje:
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
Ubezpieczenie na życie
Opiekę medyczną
Ogólnodostępne w biurze przekąski, owoce, kanapki, kawa, herbata itp.
Benefity pozapłacowe (np. karta multisport, bilety do kina)
Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach z klientami zagranicznymi
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...