CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego międzynarodowego Klienta zlokalizowanego w Poznaniu, Szczecinie, Warszawie - obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- Kontakty telefoniczne i e-mailowe z klientami w j. obcym
- Weryfikacja płatności
- Przetwarzanie faktur
- Aktualizacja i wprowadzanie do systemu wpłat klientów
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej
Wymagania:
- Bardzo dobra/dobra znajomość jednego z języków (B2/C1): niemiecki, francuski, włoski
- Dobra znajomość j. angielskiego (B2)
- Znajomość pakietu MS Office
- (Możliwość pracy na stanowisku juniorskim bez wcześniejszego doświadczenia w obszarze administracji/księgowości/finansów, dla osób z doświadczeniem - możliwość pracy na stanowisku Specjalisty)
Klient oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Ubezpieczenie na życie
- Opiekę medyczną
- Ogólnodostępne w biurze przekąski, owoce, kanapki, kawa, herbata itp.
- Benefity pozapłacowe (np. karta multisport, bilety do kina)
- Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach z klientami zagranicznymi