SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska
Zadaniem pracownika będzie planowanie i organizowanie auditów w krajach rosyjskojęzycznych oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentacji z auditów.
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- łatwość nawiązywania kontaktów i rozwinięte zdolności komunikacyjne
- umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy
- biegła obsługa PC i praktyczna znajomość pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego oraz rynku certyfikacji systemów zarządzania
Zatrudnionej osobie oferujemy pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy, pracę w przyjaznej atmosferze, jak również pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne oraz bogatą ofertę szkoleniową i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.