Asystent ds. Komunikacji i Kultury Organizacyjnej
TP TELTECH Sp. z o.o.
Warszawa
asystent
Praca częściowo zdalna
rekrutacja online
1 dzień temu

 

Jesteś otwarty na zdobywanie nowych doświadczeń? Chcesz stawiać czoło wyzwaniom w pełnym motywacji środowisku? Dołącz do zespołu TP TELTECH i razem z nami buduj swoją karierę.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystent ds. Komunikacji i Kultury Organizacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DZP/2021


Zadania, które na Ciebie czekają:

  • przygotowywanie i dystrybucja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • odpowiedzialność za działania w kanałach social media,
  • opieka nad stroną intranetową w obszarze HR (administracja i modyfikacja treści w intranecie),
  • organizacja szkoleń, warsztatów i innych form rozwojowych dla pracowników,
  • organizacja eventów firmowych, współpraca w tym zakresie z dostawcami zewnętrznymi,
  • tworzenie prezentacji na potrzeby działu HR oraz całej firmy,
  • przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
  • wsparcie projektów HR takich jak: rozmowy rozwojowe, program wellbeingowy, badania satysfakcji i zaangażowania pracowników,
  • dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji,

W realizacji zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów komunikacyjnych, rozwojowych, eventowych lub gotowość do ich samodzielnej realizacji,
  • lekkie pióro, łatwość w pisaniu przyjaznych komunikatów,
  • kreatywność, nastawienie na cel i inicjatywa w działaniu,
  • otwartość, komunikatywność oraz pozytywna energia,
  • bardzo dobra znajomość MS PowerPoint - poparta praktyczną umiejętnością budowania atrakcyjnych wizualnie prezentacji,
  • znajomość CMS Joomla,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • zdolność szybkiego uczenia się i dobra organizacja pracy,

Mile widziane:

  • status studenta (oferta skierowana jest do studentów zaocznych),
  • doświadczenie na samodzielnym stanowisku z obszaru ’miękkiego’ HR oraz administrowania intranetem,

Gwarantujemy Ci:

  • brak monotonii i rutyny w pracy,
  • dużą dawkę wiedzy na temat na temat procesów HR w dużej firmie,
  • miłą atmosferę i zgrany zespół, który będzie dla Ciebie wsparciem,
  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową na preferencyjnych warunkach,
  • rabat na wybrane usługi Orange,
  • pracę w modelu hybrydowym,
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon służbowy).

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do złożenia aplikacji za pomocą przycisku


 APLIKUJ TERAZ 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Aplikuj teraz

Poznaj

TP Teltech Sp. z o.o.

SIEDZIBA FIRMY
TP Teltech Sp. z o.o.
Al. Tadeusza Kościuszki 5/7
90-418 Łódź

Dlaczego warto?

Jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej Orange Polska S.A. Prowadzimy inwestycje na terenie całego kraju. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie Klientom z sektora B2B najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Chcemy, by naszą Firmę tworzyli zaangażowani i kompetentni pracownicy.
Dlatego TP Teltech tworzy środowisko pracy sprzyjające wymianie wiedzy i rozwojowi. Pracownicy mogą podnosić swoje kwalifikacje, uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach technicznych, zdobywając dodatkowe uprawnienia lub korzystając z katalogu szkoleń on-line, e-booków i zadań rozwojowych w systemie e-learningowym.
Dodatkowo prowadzimy Fiber Expert School, czyli program szkoleń i certyfikacji dla Partnerów Technicznych w zakresie przygotowania do projektowania i budowy abonenckich sieci światłowodowych w technologii FTTH.

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z managerem
Krok Decyzja

Podobne oferty