młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
Wittchen S.A. to lider na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych. Firma rodzinna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. W chwili obecnej w związku z rozwojem poszukujemy dynamicznej, konsekwentnej w działaniu, nastawionej na sukces osoby, która dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie realizować naszą misję:
,,Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi dla ludzi”
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Łomianki pod Warszawą, Centrala Firmy - 15 minut busem WITTCHEN z Metra Młociny
Opis stanowiska:
obsługa telefoniczna i mailowa Klientów niemieckojęzycznych
realizowanie oraz monitorowanie zamówień dokonywanych przez Klientów
weryfikacja opisów i tłumaczeń produktów na potrzeby e-sklepu
budowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie trwałych relacji z Klientami
udział w projektach e-commerce
Wymagania:
posiadanie statusu studenta
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
mile widziana znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy zespołowej
nienaganna dykcja i kultura osobista
Oferujemy:
elastyczne godziny pracy, dopasowane do zajęć na uczelni
możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze e-commerce
bezpłatny parking dla pracowników lub dojazd firmowym busem z Metra Młociny
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
możliwość pełnego wdrażania własnych pomysłów
miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy
szkolenia w zakresie wiedzy o produktach i obsługi Klienta
dofinansowaną prywatną opiekę medyczną
dofinansowaną kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz zniżki na firmowe produkty
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.