Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Zależy Ci na stabilnej pracy? - zgłoś się do Nas.
W związku z rozwojem struktur firmy poszukujemy osób na stanowisko
- realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych
- obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników tymczasowych
- udział w planowaniu działań rekrutacyjnych
- budowanie trwałych relacji z Klientami
- tworzenie raportów dla Klienta oraz Przełożonego
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w agencji doradztwa personalnego)
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
- znajomości podstawowych przepisów Prawa Pracy
- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności programu Excel)
- zdolności interpersonalne
- zaangażowanie oraz motywacja do pracy
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- bardzo dobra organizacja pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży doradztwa personalnego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- wsparcie całego zespołu
- pakiet szkoleń wprowadzających
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z podaniem nr ref.: AP/10/16.
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: "Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)".