Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy; Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: średnio 120h/msc, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu w...
wspieranie managera w codziennym funkcjonowaniu klubu; koordynowanie pracy zespołu recepcji i trenerów; dbanie o wysoką jakość obsługi klientów; udział w akcjach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach; prowadzenie dokumentacji, grafików i korespondencji;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji, kopiowanie, skanowanie i...
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
1 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
Asystent ds. Szkoleń / Training Assistant (junior)
Asystent ds. Szkoleń / Training Assistant (junior)
Nordex International Services Sp. z o.o.
opolskie
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
1117 dni temu
Opis Nordex
Produkcja elektrowni wiatrowych w segmencie lądowym jest naszą podstawową kompetencją i pasją od około 35 lat. Z ponad 35 GW mocy zainstalowanej na całym świecie nasze turbiny dostarczają zrównoważoną energię do ponad 80% światowego rynku energii i jesteśmy jedną z największych firm w branży wiatrowej. Krajowe filie na ponad 25 rynkach i zakłady produkcyjne w Niemczech, Hiszpanii, Brazylii, USA, Meksyku i Indiach oferują naszym ponad 8500 pracownikom możliwość współpracy międzynarodowej i międzykulturowej. Rozwijamy się i razem napędzamy ekspansję alternatywnych energii na całym świecie - jeśli chcesz, od teraz z tobą.
Jeśli jesteś pasjonatem energii odnawialnej, kochasz pracę w zespole i podzielasz nasze wartości Uczciwości, Współpracy, Szacunku i Własności, chcielibyśmy, abyś dołączył do Grupy Nordex.
Asystent ds. Szkoleń / Training Assistant (junior)
Miejsce pracy: woj.
opolskie
Twoje obowiązki
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. Szkoleń do naszego zespołu Nordex International Services. Asystent ds. Szkoleń jest odpowiedzialny za kompletację dokumentacji szkoleniowej oraz organizację cyklu szkoleń dla techników.
Prowadzenie raportów z obszaru szkoleń
Monitorowanie ważności szkoleń
Administrowanie dokumentacją szkoleniową
Koordynowanie i organizacja szkoleń
Kontakt z zewnętrznymi dostawcami szkoleń
Nasze wymagania
Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe lub w trakcie studiów)
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C1 (warunek konieczny)
Dobra znajomość Excela
Doświadczenie w obsłudze SuccessFactors będzie atutem
Mile widziane doświadczenie w obszarze szkoleń technicznych
Dobra organizacja pracy, terminowość oraz kompetencje interpersonalne
Co oferujemy
Praca w jednej z najbardziej obiecujących branż następnych dziesięcioleci.
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy; Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: średnio 120h/msc, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu w...
wspieranie managera w codziennym funkcjonowaniu klubu; koordynowanie pracy zespołu recepcji i trenerów; dbanie o wysoką jakość obsługi klientów; udział w akcjach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach; prowadzenie dokumentacji, grafików i korespondencji;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji, kopiowanie, skanowanie i...
Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
JustGYMPoznań, ul. Szwajcarska 14
praca stacjonarna
asystent kontrakt B2B część etatu
1 dni
Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...