Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Banku
Miejsce pracy: Gdańsk
Szukamy osób otwartych i komunikatywnych, które cenią sobie stabilność zatrudnienia i umowę o pracę. To Ty wybierasz czy chcesz pracować
w pełnym, czy niepełnym wymiarze godzin.
Nie masz doświadczenia w branży, wykształcenia kierunkowego, chcesz się przebranżowić lub wrócić na rynek pracy po przerwie? My damy Ci szansę na nowy START.
Czym będziesz się zajmować:
- obsługą połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie obsługi Klienta,
- realizacją dyspozycji i zmian w systemach bankowych na zlecenie Klientów,
- utrzymywaniem pozytywnych relacji z Klientami poprzez doradztwo i profesjonalną obsługę.
PROJEKT NIE WIĄŻE SIĘ ZE SPRZEDAŻĄ
Potrafisz działać samodzielnie? Jesteś komunikatywny? Posiadasz umiejętność pracy w zespole?
ZAPRASZAMY!
Dołącz do naszego zespołu obsługi telefonicznej już dziś.
Oferujemy:
- pakiet szkoleń przygotowujących do pracy; wszystkiego Cię nauczymy :)
- pracę w dogodnej lokalizacji, blisko wszystkich rodzajów komunikacji miejskiej,
- atrakcyjne warunki współpracy: umowa o pracę, dwuskładniowe wynagrodzenie, pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie), dzień w pracy możesz rozpocząć od kubka pysznej kawy – wszystkie nasze kuchnie są wyposażone w nowoczesne ekspresy do kawy, dodatkowo codziennie dostarczamy dla naszych Pracowników świeże owoce
i warzywa.