Climatic Sp. z o.o. Sp. k. jest polską firmą działającą od 1997 roku zarówno na polskim jak i zagranicznych rynkach budownictwa specjalistycznego. Przedsiębiorstwo przygotowuje i wdraża kompleksowe rozwiązania projektowe i produktowe mające zastosowanie w obiektach medycznych, laboratoryjnych oraz przemysłowych. Firma specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie budynków specjalistycznych w technologii modułowej.
W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
-
aktywne wspieranie Dyrektora Handlowego w realizacji bieżących zadań,
-
analizę rynku zamówień publicznych w zakresie związanym z działalnością firmy,
-
aktualizację bazy danych naszych klientów,
-
administrowanie aplikacjami wykorzystywanymi w procesie sprzedaży,
-
monitorowanie działań konkurencji,
-
wsparcie biurowe dla Działu Sprzedaży,
-
prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej,
-
organizacje spotkań i wyjazdów służbowych na terenie Polski i Niemiec,
-
dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów w tym umów handlowych.
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem),
-
minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint),
-
wyższe wykształcenie, mile widziane techniczne,
-
bardzo dobra organizacja i samodzielność w wykonywaniu zadań,
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-
dyspozycyjność, zaangażowanie i orientacja na cel,
-
wysoka kultura osobista,
-
mile widziana znajomość specjalistycznego rynku medycznego i/lub budowlanego,
-
mile widziana podstawowa znajomość Prawa Zamówień Publicznych.
-
szkolenia w zakresie wiedzy o produktach i usługach,
-
ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole,
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
możliwość rozwoju zawodowego.