Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: AWTNie/2016/4/490
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e -maile od klientów w zakresie zagadnień technicznych
- Realizacja profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
- Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie raportowania
- Analizowanie i rozwiązywanie zapytań klientów
- Współpraca z właściwym Zespołem Wsparcia IT
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne
- Podstawowe doświadczenie w systemie Windows XP, MS Office, aplikacje MS oparte (mile widziane)
- Doświadczenie w wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem , ale nie jest to konieczne
- Elastyczność , motywacja, umiejętność pracy pod presją
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Jasno określoną ścieżkę kariery
- Szeroki zakres szkoleń
- Pracę w inspirującej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczeń nażycie).
- Biuro zlokalizowane w centrum miasta