Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, partnerów, kolegów i podwładnych, Samodzielne zarządzanie pocztą i kalendarzem, Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zapewnieniem catering'u, sprzętu i logistyki, Planowanie podróży służbowych,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Pomoc przy tworzeniu planów produkcyjnych. Pomoc przy kontroli i analizie terminowego przebiegu produkcji. Obsługa administracyjna. Pomoc w organizacji spotkań. Zaopatrzenie w art. biurowe, środki ochrony osobistej oraz materiały produkcyjne.
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Asystent/-ka do spraw Administracyjno-Finansowych / Sekretarz/-rka
Asystent/-ka do spraw Administracyjno-Finansowych / Sekretarz/-rka
Teamtechnik Production Technology Sp. z o.o.
małopolskie, Kraków / Skawina
praca stacjonarna
3025 dni temu
Ogłoszenie numer: 987881, z dnia 2016-02-19
Grupa teamtechnik z centralą w Niemczech jest jedną z wiodących firm na rynku światowym w zakresie projektowania i budowy linii montażowych i testujących dla branży motoryzacyjnej, medycznej i solarnej. Obecne zatrudnienie wynosi 900 osób na świecie, w tym 160 osób w Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce i na świecie, obecnie poszukujemy osoby do Działu Administracji na stanowisko:
Asystent/-ka do spraw Administracyjno-Finansowych / Sekretarz/-rka
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków / Skawina
Opis stanowiska
Obsługa sekretariatu
Obsługa wizyt Klientów i innych Gości w zakresie serwisu kawowego i/lub obiadowego
Obsługa poczty w zakresie rejestracji, obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących wraz z ostateczną wysyłką
Organizacja zakupów biurowych i spożywczych do biura
Czuwanie nad obiegiem faktur i dokumentów w firmie, rejestracja faktur kosztowych, odpowiedzi na monity według ustalonych w firmie zasad
Rezerwacje hoteli, wynajem samochodów
Wymagania
Wykształcenie: min. średnie
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Prawo jazdy kat. B
Wysoki poziom kultury osobistej
Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
Wymagane predyspozycje: komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, zaangażowanie, terminowość
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
Oferujemy
Warunki pracy:
Miejsce pracy - Kraków (Skawina), Polska,
Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
Udział w szkoleniach interpersonalnych (miękkich i specjalistycznych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, partnerów, kolegów i podwładnych, Samodzielne zarządzanie pocztą i kalendarzem, Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zapewnieniem catering'u, sprzętu i logistyki, Planowanie podróży służbowych,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Pomoc przy tworzeniu planów produkcyjnych. Pomoc przy kontroli i analizie terminowego przebiegu produkcji. Obsługa administracyjna. Pomoc w organizacji spotkań. Zaopatrzenie w art. biurowe, środki ochrony osobistej oraz materiały produkcyjne.
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...