Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowane na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.
Na proponowanym stanowisku kandydat będzie odpowiedzialny za realizację procesu zakupowego zgodnie z obowiązującymi w Firmie procedurami.
- wykształcenie wyższe,
- doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność podejmowania szybkich decyzji,
- umiejętność równoczesnego zarządzania kilkoma projektami jednocześnie,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy przede wszystkim możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego poprzez współpracę z dynamicznym i kreatywnym zespołem, precyzyjny oraz przystępny system procedur.
Poznaj
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa.
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas.