Ogłoszenie numer: 1574296, z dnia 2017-03-27

Track Tec Koltram sp. z o.o. zatrudni:
Asystentka biura Zarządu / Tłumacz
Miejsce pracy: Zawadzkie
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad
- organizowanie wyjazdów służbowych
- tłumaczenie, sporządzenie pism i innych dokumentów korporacyjnych w języku angielskim
- zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego
- obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura
- administrowanie korespondencją Zarządu Spółki
- opracowywanie raportów i prezentacji
- współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
- praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych
- biegła znajomość języka niemieckiego
- mile widziana biegła znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
- asertywność
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
Oferujemy
Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, zatrudnienie na postawie umowy na zastępstwo
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.