Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Asystentka ds Obsługi Klienta
Miejsce pracy: zachodniopomorskie/ Sępólno Wielkie
Nr Ref.: AOK/03/2016/SZN
Zadania:
- bieżąca obsługa klientów,
- przyjmowanie zamówień,
- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej,
- rejestracja danych klienta,
- współpraca z działami sprzedaży i logistyki,
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office),
- umiejętność pracy zespołowej,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- dokładność i rzetelność,
- umiejętność pracy z ludźmi,
- atutem będą: doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość rynku materiałów budowlanych.
Oferujemy:
- odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji,
- praca dwuzmianowa 6-14 oraz 14-22,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,