Perfect Consulting działa w branży HR od ponad 26 lat. Firma poszerza horyzonty, inspiruje działania i otwiera możliwości, stawiając na zaufanie i zadowolenie Klientów i Kandydatów.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu
- Organizacja spotkań i wydarzeń
- Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem
- Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami
- Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami
Wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint
- Angielski na poziomie B2
- Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista
- Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę (6000-7000 zł netto)
- Szkolenia wewnętrzne
- Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy
- Dużą samodzielność
- Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Poznaj
Perfect Consulting
Nazwa zobowiązuje - dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting.
Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami Oferujemy najnowsze narzędzia w procesie realizacji strategii personalnej Zapewniamy doświadczenie i znajomość rynku Realizujemy nowatorskie projekty Pracujemy z pasją!Posiadamy Certyfikat Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w zakresie:
Pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a) Doradztwa Personalnego (nr 3607/2) Pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich (nr 3607/1b) Poradnictwa Zawodowego (nr 3607/4)