Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
Kronospan is the world’s leading manufacturer of wood-based panels. Our products are used in everything from flooring and furniture to timber-framed houses. We are investing in innovation since 1897. Our integrated operation allows us to perfect every last detail. 27 countries, more than 40 sites.
Back Office Clerk
Ref.No: BOCST 06/2021
MAIN TASKS:
Maintaining continuous communication and sales service for assigned export customers,
Entering orders to the system, handling administrative tasks related to the orders to ensure timely proceeding and on-time delivery to the clients,
Preparing pricelists, and commercial offers, supporting field teams for smooth operations,
Preparing analysis and sales reports,
Receiving complaints.
REQUIREMENTS:
Very good knowledge of English is a MUST, knowledge of any other language would be an advantage,
Good command on PC and MS Office programs,
Good communication skills and professional attitude,
Possibility to work at Strzelce Opolskie plant (no business traveling is required for the position).
WHAT WE OFFER:
Challenging job in an international company,
Competitive remuneration package,
Bonus system supporting good performers,
High-tech working environment,
Personal development opportunities,
Initial training and ongoing support,
Full confidentiality during the recruitment processes.
Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...