Brand Communication Specialist

eobuwie.pl S.A.

Zielona Góra

66 dni temu

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand Communication Specialist
Miejsce pracy: Zielona Góra
Czym będziesz się zajmował?
  • Współtworzeniem strategii marketingowej dla marek własnych należących do grupy eobuwie.pl/Modivo.pl,
  • Określaniem grupy docelowej (person) dla poszczególnych marek własnych,
  • Wdrożeniem strategii komunikacyjnej oraz strategii mediowej dla komunikacji marek własnych,
  • Zwiększaniem ekspozycji marek własnych w ramach mediów własnych,
  • Zarządzaniem harmonogramem działań promocyjno- reklamowych związanych z markami własnymi w ramach mediów własnych i kampanii komercyjnych,
  • Zarządzaniem kanałami social mediowymi związanymi z markami własnymi,
  • Monitoringiem, ewaluacją i raportowaniem efektywności prowadzonych działań,
  • Tworzeniem prezentacji i moodboardów z kolekcjami i inspiracjami fashion,
  • Współtworzeniem sesji zdjęciowych, klipów promo, materiałów promocyjnych i PR dla marek własnych,
  • Nawiązywaniem współpracy PR z mediami oraz influencerami nakierowanej na promowanie marek własnych we współpracy z Działem Trade Marketingu oraz Działem Marketingu i PR,
  • Kontaktem i budowaniem relacji, inicjowaniem akcji, eventów z ambasadorami i twarzami marek.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z budowaniem i rozwijaniem marki np.: Brand Manager,
  • Średnio zaawansowanej znajomości marketingu internetowego (Google Adwords, Google Analytycs, SEO, SEM, Social, Paid, Social, Programmatic),
  • Średnio zaawansowanej znajomości ATL,
  • Wysokiego poczucia estetyki z zakresie materiałów foto i video,
  • Znajomości prawa autorskiego i praw pokrewnych, co-branding, brand licensing, celebrity endorsement,
  • Umiejętności kreowania storytellingu dla marek, budowania ich konkurencyjności na rynku lojalizacji i pozycjonowania w świadomości Klientów,
  • Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office w szczególności Excel i Power Point,
  • Zainteresowaniem brandingiem, fashion (footwear & amp; apparel) lifestyle - warunek konieczny.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

eobuwie.pl S.A.

#wejdźwnaszebuty

Dołącz do lokalnego lidera ze światową perspektywą...
...jeśli praca to dla Ciebie coś więcej! Przyjazna atmosfera, nowe wyzwania, wygodne biuro, możliwość rozwoju, udział w szkoleniach prowadzonych przez najlepszych specjalistów - u nas to codzienność.

eobuwie.pl to miejsce dla ludzi zaangażowanych, którzy nie boją się realizować swoich pomysłów. Stawiamy zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Twoja sumienność, chęć ciągłego rozwoju, wychodzenie z inicjatywą będzie dodatkowym, nagradzanym atutem. Monotonia? Tego słowa nie znamy, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!

Młodszy Kierownik ds. Marki to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki, czyli serii produktów/usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki), doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, ...
Praca Młodszy Kierownik ds. Marki